mandiszz

Direktlänk till inlägg 24 juni 2013

Kajsa :D

Av Amanda Eriksson - 24 juni 2013 21:13

Hallå! Bloggade inte igår, mest för att de inte fanns nåt att berätta om, bara att jag packade o städade...

Men mormor o morfar skulle ju kommit idag och sovit över till imorgon, sen tidigt imorgon skulle jag, Wilma, mormor o morfar åkt till Danmark o vara där tills på fredag, vi skulle gå till Legoland och nån lejonpark men imorse vaknade Wilma o hade jättehög feber och mådde verkligen inte bra! Hon va lite krsslig innan, men vi trodde att hon skulle klara Danmark för hon va ju jättepigg o så. Men nu när hon blev så dålig så fick mormor och morfar ringa och avbeställa resan dit så det blir inget :( så nu idag har jag varit väldigt ledsen, gått en lång promenad med mamma, börjat packa upp, vart me Kajsa och skypat me Kalise!

Ja, de e de jag har gjort idag... Jag och Kajsa hade jättekul och jag tror jag skypa me Kalise i typ en timme elr nåt... De som e synd e att Kalise inte kan komma på kinaträffen i år :(

Aja, ni får ha de så bra!

Kramis   

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Eriksson - 4 september 2013 15:14


Hej ville bara säga att jag vill inte fortsätta blogga, för det blir ganska mkt o så har jag liksom tappat min "skrivinspiration". Det har vart jättekul att blogga, men jag ska iaf sluta. Hejdåå!      ...

Av Amanda Eriksson - 24 juli 2013 19:56


Hej! Jag vet att jag inte har bloggat på ganska länge, men jag har haft lite o göra o så har jag inte riktigt fått inspiration att skriva. Och så har det hänt väldigt mkt nu. O jag vet inte om jag ska fortsätta blogga, men jag tar en liten sommarpaus...

Av Amanda Eriksson - 14 juli 2013 15:29

Hejj! Nu har jag precis kommit hem. Jag saknar mina kinakompisar jättemkt, men jag grät iaf inte stora floder i år    De e så himla synd att vi bara träffas några dagar varje år :´( Men till våren så ska hela gruppen åka till Kina så de kommer ju...

Av Amanda Eriksson - 11 juli 2013 15:34

Hej. Detta blir ett kort sista inlägg. Nu e Jag pågår till Gränna. Har inte lång tid kvar men vi har suttit i en bilkö flera kilometer för att de skulle klippa gräset i kanten på en motorväg med en enda fil åt varje håll! Ni får ha det så bra till på...

Av Amanda Eriksson - 10 juli 2013 10:54


Hej! Igår kom mitt måndags kom mitt mobilskal, men jag fick de inte då för då sov jag ju över med Sara så jag fick de igår, men det va efter att jag skrivit inlägget igår :D Jag blev iaf jättenöjd med det och det har prickar på sig som jag älskaaar...

Presentation


Lite om mig ;)
Namn: Amanda
Ålder: 12 år
På fritiden sjunger jag i kör. Jag dansar rock'n roll, dubbelbugg, streetdance och bugg. (och så är jag med kompisar!)
Favoritartist: Taylor Swift!
Jag hoppas att ni gillar min blogg ;)


Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards