mandiszz

Direktlänk till inlägg 11 juli 2013

Gränna

Av Amanda Eriksson - 11 juli 2013 15:34

Hej. Detta blir ett kort sista inlägg. Nu e Jag pågår till Gränna. Har inte lång tid kvar men vi har suttit i en bilkö flera kilometer för att de skulle klippa gräset i kanten på en motorväg med en enda fil åt varje håll! Ni får ha det så bra till på söndag <3 kram

 
 
Amanda

Amanda

11 juli 2013 23:05

Jättefin blogg, skulle bli superglad om du skulle kunna kolla in min! www.nattstad.se/awsum kram :)

http://www.nattstad.se/awsum

Amanda Eriksson

14 juli 2013 15:28

Tack så mkt! Du har en superfin blogg! :) Kram :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Eriksson - 4 september 2013 15:14


Hej ville bara säga att jag vill inte fortsätta blogga, för det blir ganska mkt o så har jag liksom tappat min "skrivinspiration". Det har vart jättekul att blogga, men jag ska iaf sluta. Hejdåå!      ...

Av Amanda Eriksson - 24 juli 2013 19:56


Hej! Jag vet att jag inte har bloggat på ganska länge, men jag har haft lite o göra o så har jag inte riktigt fått inspiration att skriva. Och så har det hänt väldigt mkt nu. O jag vet inte om jag ska fortsätta blogga, men jag tar en liten sommarpaus...

Av Amanda Eriksson - 14 juli 2013 15:29

Hejj! Nu har jag precis kommit hem. Jag saknar mina kinakompisar jättemkt, men jag grät iaf inte stora floder i år    De e så himla synd att vi bara träffas några dagar varje år :´( Men till våren så ska hela gruppen åka till Kina så de kommer ju...

Av Amanda Eriksson - 10 juli 2013 10:54


Hej! Igår kom mitt måndags kom mitt mobilskal, men jag fick de inte då för då sov jag ju över med Sara så jag fick de igår, men det va efter att jag skrivit inlägget igår :D Jag blev iaf jättenöjd med det och det har prickar på sig som jag älskaaar...

Av Amanda Eriksson - 9 juli 2013 17:56


Hejj! Igår till idag sov jag över med Sara, vi har tältat :) De va jättekul o vi somnade faktiskt ganska tidigt klockan elva. O så vaknade jag kvart över åtta o Sara vaknade vid typ tio tiden... hehe! Och så idag har jag varit på stranden idag me...

Presentation


Lite om mig ;)
Namn: Amanda
Ålder: 12 år
På fritiden sjunger jag i kör. Jag dansar rock'n roll, dubbelbugg, streetdance och bugg. (och så är jag med kompisar!)
Favoritartist: Taylor Swift!
Jag hoppas att ni gillar min blogg ;)


Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards